bolivia.

nu behover vi inte vara oroliga langre. vi har det bra har i bolivia. vi har just avslutat en fyra dagars jeeptur i den bolivianska odemarken, och har sett massor av fint, haft en egen kock och bott i ett hotell av salt. vi har varit pa over 5000 meters hojd och kollat pa fina laguner med massor av flamingos, badat i en varm kalla, sett kaktusar och mycket ingenting i en saltoken, och spanat efter pumor utan reslutat. nar vi kommer hem till vara egna datorer hoppas vi pa ett inlagg med manga bilder av resan. nu sitter vi i en riktig liten hala (fast det finns internet i alla fall) och vantar pa en buss till la paz. vi bloggar (forhoppningsvis) igen nar vi kommer till nasta internet-café, och vi uppskattar att bloggen halls igang i kommentarerna medan vi ar borta!

Kommentarer
Postat av: Mamma-Fraz

Underbart att ni är tillbaka och vi får höra av er,jag måste med PLUS i kanten berömma VÅRAN Mia som håller sina föräldrar uppdaterade,och kan lugna Mamma Majssann när oron tar vid,Lisa upp till bevis.....

Kramar till er alla tre....

2009-12-01 @ 19:52:58
Postat av: bertimor

Skönt att höra av er, att ni lever och har det bra,här hemma har vi en frostig och solig första december. Ha det bra, vi här hemma ser fram emot nya hälsningar.

2009-12-01 @ 20:20:08
Postat av: Mina

Hola!! Sitter i Pichinca huset o laser er blogg!!

Harligt med Bolvia tjejer.. men min trøja saknar er an aning måste jag erkænna. Haha. Ha en fortsatt trevlig tur!! Jag læmnar Pichinca på fredag o beger mig till Mendoza-Chile-Ecuador-Peru-Bolvia---

2009-12-02 @ 17:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0