I Sucre

Efter nagra dagar i La Paz sa ar vi nu i Sucre. Valdigt fin stad med vita hus mot
klarbla himmel, inte alls dumt. Har skall vi nu spana lite pa stan och stanna en
tva-tre natter.

I La Paz hann vi med en lugn valsondag (knappt en bil pa gatorna), massa marknader
och cykla nerfor "varldens farligaste vag". Sjukt haftigt, man borjar uppe pa altiplano
pa 4700 meters hojd over havet och cyklar ner till regnskogen pa 1100 meters hojd over havet.
Val dar far man bada pool, mata apor och ta igen sig lite efter cykelturen.

Blir ett litet kort blogginlagg har, stan kallar men om det var nagon som undra
sa ar allt fintfint med oss.

Kommentarer
Postat av: Mamma Majjssann

Ja... och här hemma går väl vi och planerar fina julklappar till beresta döttrar. Vet inte riktigt vad man skall säga om alla era äventyr, mer än att det låter fantastiskt kul o annorlunda!! Har ni inga foton att visa? Vi får väl se dom när ni kommer hem då.

Njut nu och ha kul tills vi ses på Landvetter igen. Kram till er från Hjo.

2009-12-09 @ 21:37:38
Postat av: Mor Lena

Grattis på ANNA dagen i efterhand Albertina!

Ha det bra, njut av sol och värme, här är bara små kallt och grått. Välkomna hem!

2009-12-10 @ 08:41:37
Postat av: Jonathan

Jag måste bara fråga, att cykla ner 3,6 höjdkm låter kul och ganska oansträngande - men 3,6 höjdkm uppåt?? Eller fuska ni med buss på returen? ;-)

2009-12-10 @ 09:32:10
Postat av: Den borttappade resenaren

Jag undrar en sak, var ar bilderna? Ni har varit alltfor lata med att lagga upp bilder den senaste tiden. Inte ligga och dra sig i hostelsangen mer nu. Jag ar i alla fall i Colonia nu, har ar fint gissar jag, det ar morkt och jag har precis kommit hit. Resandet har gatt som en dans, inga problem alls. Fick vara med en fodsel i Cochabamba ocksa, fem sma kattungar blev det. Myspys. Vi ses!

2009-12-11 @ 01:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0