Samtidigt i BA

Som Maria och Lisa redan skrivit är de i världens ände och härjar.
Men livet går trots allt vidare här i BA så jag tänkte avlägga en liten snabb rapport.

Först kom Erik hit så jag fick chansen att göra turist BA igen.

Så jag gjorde ett till besök på kyrkogården.

 

Knack, knack, vem där?
(Vet att bilderna är olika stora men internet bråkar och tålamodet
tryter. Passar på när perfektionisterna är borta att vara lite slarvig)

Till mamma: Stora biblioteket i BA. Så kan det gå när man går loss på alla
möjligheter betongen erbjuder.

Internet går galet trögt nu. Men tänker att tre bilder är bättre än ingenting och lovar att
 uppdatera bloggen imorgon och hoppas på vassare  och snabbare internet.

                                                              /Albertina

Försöker nu på en ny uppdatering innan Lisa och Maria
kommer hem med lite häftigare foton från världens ända (man kan
 se kanten jag lovar!)



 Efter Erik åkt hem så börja det regna.
Tur att cykelbrödbudet har regnskydd och att jag har
en regnjacka.




Så jag fika mest bara med Evelyn.
Det ser ut på bilden som solen skiner, men jag lovar det gör den inte!



Hemma hos Evelyn och på kafe.
                                                                 /Albertina


Kommentarer
Postat av: Mor

Tack för livstecken.

Skönt att arbeta på ett bibliotek som står på marken, men lite mer spännade är kanske livet där uppe och ute på vingarna (bryggorna).

Här små regnar det mest hela tiden. Solen och värmen hos er gör oss hemmavarande lite avundsjuka.

Ha det bra! Ha hand om bror och påmin honom om att vi vill ha livstecken från hans kommande äventyr.

2009-11-03 @ 07:30:17
Postat av: Lisa & Maria

starkt jobbat berti, ni ser ut att ha klarat er bra utan oss! vi har det trevligt men saknar dig saklart. nu ska vi pa baverjakt. vi ses ikvall!

2009-11-03 @ 11:48:22
URL: http://blablaibaba.blogg.se/
Postat av: Mor

Vi på biblioteket är nyfikna på biblioteket

hur ser omgivningar ut?

varför har man byggt vingar?

hur ser det ut inne?

2009-11-03 @ 11:58:32
Postat av: Julia

Hej sockergrynet! Vad fint att du är en sån trevlig värd o guidar dina gäster så bra. Antar att John är nästa man på listan, hälsa honom så mkt. Jag njuter av min sista mammalediga månad, i december börjar allvaret.



Puss o kram!

2009-11-03 @ 13:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0